Pusti | Zaustavi | Sledeća | Predhodna

Jasan cilj izložbe: prikazivanje raznovrsnih ponuda današnje Srbije kao partnera u privrednoj, kulturnoj, sportskoj razmeni, izraz posebnog duha Srbije na savremeni način
Ulazni nivo (ostali nivoi: I nivo u obliku blage rampe, II ravan nivo, galerija, krov)
Uvođenje u paviljon: preko vodenog kanala, koji simbolizuje Dunav i povezanost sa svetom.
Glavna tema se pojavljuje već u predvorju za čekanje na ulaz u paviljon: tranzicija, nova, bolja SRBIJA, bolji, NOVI, BEOGRAD
Poruka: “Beograd, grad reka, razonoda i parkova”

Konkurs „Srpski paviljon na EKSPO izložbi 2010.“

Šangaj, Kina
Ana Kovencz – Vujić, Ksenija Bulatović, Andreja Mitrović,
Miloš Živković, Daniela Perović
2008.

Instalirajte Flash da biste mogli da vidite sve sadržaje.

OBJEKAT- METAFORA:
duža fasada će na suptilan način da pokazuje nacionalni identitet paviljona i najznačajniji brend srbije: dostignuća Nikole Tesle
Fasada ka putu: digitalni ekran na 4 polja: sport, kultura, istorija, privreda
Fasada iznad ulaza: na belom staklu sivo ispisana imena (ćirilica-latinica) naših poznatih ličnosti
Upadljivost, privlačnost paviljona: na veštačko ozelenjenom krovu treba da se stalno kreće fluorescentna lopta koja simbolizuje tenisku loptu, razmenu energije, i to kretanje, skakanje lopte